18 jan. 2013

SD-politiker betuttad i tuttar!

SD man i badhus!


Ja det tycks inte vara någon ände på skandalerna inom riksrasistpartiet Sverigedemokraterna.

Nu har en man i 60-årsåldern som sitter som ersättare för SD i Stockholms län fått strafföreläggande för sexuellt ofredande.

Han ska vid ett besök på ett badhus tafsat en kvinna på brösten.

Och i sedvanlig SD anda så anser sig mannen ha blivit orättvist dömd.

”Jag tycker att det blev snett alltihop. Jag tycker att jag är orättvist dömd. Det som hände var att jag simmade på badet. Hon och jag kom samtidigt in i kaklet. Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora”, säger kommunpolitikern.

Utan tvekan så att denne SD-politiker gått in i kaklet då han åkte på böter på 10 800 kronor för att ha kränkt kvinnans sexuella rättigheter.

SD-politikern hävdar också att han inte ens funderat på om detta skulle kunna påverkat hans roll som politiker.

Uppenbart då att SD-politikern, som alla andra SD-politiker, tycks ha noll koll på det mesta. Nu kan man ju undra om mannen ifråga kommer att bli utesluten ur partiet? Vis av hur sådana här ärenden tidigare skötts av Sverigedemokraterna så anses väl mannens agerande vara av det ”vänliga” slaget, så han behöver nog inte oroa sig för att bli utesluten. Av det ”vänliga” slaget hos SD-politiker är ju sedan tidigare att göra rasistiska och nedsättande kommentarer och att ränna runt med järnrör. Så att tafsa en kvinna på brösten får väl ur ett Sverigedemokratiskt perspektiv anses som helt legalt. Och ju större brösten är desto mer tycks det tydligen vara tillåtet att tafsa.

Därmed kan vi lägga ytterligare ett epitet till vad Sverigedemokraterna står för förutom att de är främlingsfientliga, rasistiska, islamofobiska och homofobiska. De är nu också sexuellt missanpassade.


Märkligt är också hur Avpixlats sandlådepöbel normalt sätt brukar uttrycka sig när det sker sexualbrott av olika slag. De har ju alltid en viss förmåga att skylla detta på invandrare. Undrar vad de nu säger när en av deras egna begått ett sexuellt brott.  

 Raffina Wall för slutpixlat