25 sep. 2013

Bröstfixerad SD-politiker gör sexuell "livräddningsövning?"

"Livräddande" SD-politiker.

Den SD-politiker i 70-årsåldern från Stockholm som dömdes för sexbrott då han tafsat en kvinna på brösten i en simhall i våras vill nu frias från sexuellt ofredande då han nu hävdar att det enbart rörde sig om ren livräddning då kvinnan ifråga var på väg att drunkna?

"Kvinnan föreföll att hålla på att drunkna. Jag försökte då att stötta upp henne i bassängen och råkade olyckligtvis komma att vidröra hennes vänstra bröst", säger SD-politikern.

  Att SD-politikern nu tar tillbaka det erkännande som han tidigare givit förklarar han med att han gick på mediciner och inte förstod innebörden av att godkänna ett strafföreläggande?

 Nähä.. Det måste ha varit oerhört starka mediciner SD-politikern gick på då han uppenbarligen inte heller uppfattade att kvinnan högljutt skrek, ”VAD FAN GÖR DU!”

Om någon i normala fall är på väg att drunkna, så brukar de ju faktiskt ropa, HJÄLP!

Tidigare har SD-politikern uttalat sig så här om händelsen:

”Jag tycker att det blev snett alltihop. Jag tycker att jag är orättvist dömd. Det som hände var att jag simmade på badet. Hon och jag kom samtidigt in i kaklet. Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora.”

Och till ”avdelningen Sverigedemokratiska mäns bortförklaringar när de gör dumheter” kan vi nu också lägga till, ”jag går på mediciner och är inte längre ansvarig för att jag gillar att tafsa på stora tuttar!”

Foliehatten på! Nej, förlåt… badmössan av, för gott för denne ”livräddande” och uppenbarligen bröstfixerade SD-politiker.

Raffina Wall för Slutpixlat