11 sep. 2013

Thoralf Alsson: ”Mina SD-vänner är illvilliga!”


Den nu för brott mot BBS-lagens femte paragraf polisanmälde Sverigedemokratiske riksdagsmannen Thoralf Alfsson hävdar nu i traditionsenlig anda, som Sverigedemokraterna brukar göra när det stormar kring dem, att allt är en komplott mot dem från illvilliga personer, ja det vill säga när de inte skyller sina fadäser på ett alltför stort intag av alkoholhaltiga drycker då vill säga.

Thoralf Alfsson säger nu så här:


”Jag har ju varit polisanmäld några gånger tidigare och sen när man vet vilka som ligger bakom så är det tydligt att det är personer som är ute efter att hänga ut mig”, säger riksdagsledamoten till Nyheter24.


Alfsson vet uppenbarligen vilka det är som ligger bakom denna komplott mot honom. Hade varit intressant om Alfsson utvecklade lite mer vilka han tror ligger bakom det hela.


 ”Du är inte orolig för en fällande dom?”


”Det kan jag ju inte uttala mig om och jag försöker att hålla koll på kommentarerna på min blogg. Men sen finns det alltid illvilliga personer som går in och kommenterar på gamla inlägg, säger Alfsson.


”Illvilliga personer som går in och kommenterar på gamla inlägg!?”


Intressant att Thoralf Alfsson nu kallar sina egna SD-vänner för illvilliga personer, då det är de som genom sina kommenterar på Alfsson blogg är de som står för främlingsfientliga och rasistiska uttalanden som i många fall utan tvekan kan rubriceras som hets mot folkgrupp.


Tänk att SD:s och Alfssons egna sympatisörer vill hänga ut honom? Vem hade trott att det fanns ”Sverigefientliga” element inom SD!?


Förövrigt så är också Thoralf Alfsson tidigare dömd för förtal efter ett blogginlägg.


Raffina Wall för Slutpixlat