28 jan. 2014

VA!? Vad fan, har de brudar i SD?

INSÄNDARE.

Frasse i Bagarmossen undrar vad alla brudarna i SD fanns när han var med i partiet.
 
"Tjabba tjena alla coola icke rasister! De e jag igen! Frasse ifrån Bagarmossen. Ni vet grabben som gick från SD till Arne Anka partiet.


Känner att jag måste få skriva av mig lite igen. För nu har det fan i mig verkligen hänt grejer med Sverigedemokraterna.


Först nu fick jag genom tidningarna veta att det parti som jag var med i innan har ett kvinnoförbund!? 


Var fan fanns alla de brudarna när jag var med?


Alltså det är för jäkligt, först blev jag itutad att Åkesson var den nye messias, när han i själva verket bara kommer från Sölvesborg. Och nu när jag slutat, först då plockar de fram brudarna.


Sicket jäkla rackarpack de där Sverigedemokraterna är. Å först nu förstår man först också bara varför de helt plötsligt behöver brudar i partiet. Föra att få bidrag?


Snacka om å utnyttja o nedvärdera brudarnas status. Fan, Åkesson är ju inget annat än en ren hallick. Brudarna duger visst bara när man kan tjäna kosing på dem.


Säger som morsan alltid sade till farsan innan han fick foten i akterkastellet av morsan, ”Vill du tjäna kosing så får du jobba själv, jag e inte din jävla bidrags ko!”


Å en annan bra grej som hände idag var att Sverigedemokraterna utesluter andra Sverigedemokrater. Fan va kul! Håller de på så, är det ju snart inga Sverigedemokrater kvar som kan utesluta några andra Sverigedemokrater.

Morsan tyckte att Åkesson kunde utesluta sig själv direkt.

 
” Seul le sot se réalisent jamais qu'il est un imbécile”,
sa morsan.

 
Inte för jag begrep vad hon sade, men nog fan lät det bra. Morsan kan allt.
 

Morsning korsning på er önskar Frasse i Bagarmossen. Bajen forever!