24 apr. 2013

Från SD till Arne Anka partiet.



Jag lämnar SD på stående ankfot för Arne Anka Partiets cynism och amatörfilosofi.


INSÄNDARE-FRÅN SD TILL ARNE ANKA PARTIET Jag är ytterligare en i leden som härmed lämnar det parti jag så troget röstat på under hela mitt långa
vuxna liv, (är idag 25 år gammal). Jag lämnar SD på stående 
ankfot då partiet inte känns igen och helt och hållet har tappat allt vad det tidigare stod för. Vad nu fan det var?  Idag så ser SD endast islamister överallt och delar likt en neurotiskt urusel fotbollsdomare ut rasistkortet i nolltoleransens namn till höger och vänster till de som näbbar emot och bonuspoäng till de som håller med.


Jag har upptäckt vårt samhälles stora problem, ingen fri krök o röka, och de frågor som jag brinner starkast för numera är frågor som Sverigedemokraterna inte ens numer uttalar. Dygnet runt öppet på bolaget och fri parkering för rullatorer vid bardisken. Arne Anka partiet är ett parti som länge setts som Sverigedemokraternas stora motsats, jag ser det inte så idag utan finner Arne Anka partiet som det parti som bäst står upp för cynism, fri sprit och schysta rattar. De etablerade partierna biter sig i ankstjärten i denna hysteri om vad de tror att Arne Anka partiet egentligen är.


Jag deklarerar härmed att jag har lagt min röst på Sverigedemokraterna för sista gången och kommer i fortsättningen att rösta på Arne Anka partiet. Tillsammans är vi starka och tillsammans kan vi göra cynismen ännu cyniskare och fyllan än mer påtagligare.


Karl A


Arne Anka partiet i riksdagen 2014 JA TACK

SvD Skånskan