8 jan. 2014

Avpixlat ratade nyårsgratulation från Exponerat sympatisör!


Att Sveriges värsta hat- och rasistsajter, Avpixlat och Exponerat, inte anser sig som jämbördigt vidrigt hatiska och rasistiska har vi ju sett innan.
 
Nu har en av dessa ur Exponerats hatpöbel under signaturen ”Bekymrad Nässjöbo” skrivit en insändare till Exponerat där han/hon ifrågasätter om Avpixlat verkligen är de fria rasisterna nyhetsportal.


”På nyårsafton publicerade Avpixlat en artikel med rubriken ”Avpixlat önskar Gott nytt år”. I de efterföljande kommentarerna så önskade således många läsare redaktionen för Avpixlat ett gott nytt år med lyckönskningar inför det kommande året.


15-20 minuter in på det nya året så ville inte undertecknad vara sämre, då även jag självklart ville önska gott nytt år till de Sverigevänliga krafterna. Jag önskade först redaktionen för eXponerat och deras läsare ett gott nytt år för att därefter surfa vidare till Avpixlat för att önska deras redaktion ett gott nytt år.


Jag gick in på ovan nämnda artikel utav Avpixlat och postade en kommentar där jag önskade redaktionen ett gott nytt år. I kombination med detta skrev jag även, citat; ”jag hoppas att ni detta år dessutom kommer bli mer likt eXponerat istället för tvärtom”.


Jag har nu noterat att denna kommentar är raderad utav redaktionen för Avpixlat. Det må vara en bagatellartad grej och jag ska naturligtvis inte raljera om det i något längre utlägg, men jag anser ändå att det är värt att notera att jag fick denna ”Gott nytt år”-kommentar raderad utav Avpixlat, med största säkerhet enkom för att jag även skrev att jag tycker att Avpixlat borde bli mer likt eXponerat istället för tvärtom.”


Vi får nog faktiskt hålla med denne bekymrade Nässjöbo i hans kritik av Avpixlat.


För jäkligt att inte ta med en liten nyårshälsning från en trogen rasist ur hatpöbeln som bara sådär i förbifarten tyckte att Avpixlat borde bli mer lik Exponerat.


Vi andra människor vid våra sinnens fulla bruk och ett öppet sinneslag för vad som är normalt, ser dock ingen större skillnad mellan dessa hat- och rasistsajter som Avpixlat och Exponerat är. De är lika vedervärdiga bägge två!


Men det är klart om man lever i dessa lättlurade och desillusionerade rasisters värld av indoktrinerade lögner så kanske det är en hiskelig skillnad mellan rasisterna sinsemellan.


Åtminstone tillräckligt mycket för att få en bekymrad Nässjöbo att ta till ordet och sura över att inte Avpixlat tog in hans nyårsgratulation.


Vilket återigen påminner oss om att den av Sverigedemokraterna älskade, och av Kent Ekeroth omhuldade hat- och rasistsajten Avpixlat fortfarande själva anser sig vara den ”finare” av de bägge hat- och rasistsajterna.


Märk väl, möjligtvis enbart då på grund av att de hänger ut och förtalar folk på ett mer raffinerat sätt än Exponerats för dem normala brutaluthängningar, där de även inte drar sig för att hänga ut barn och oskyldiga.

 
Så kampen mellan dessa bägge sajter och deras rasistiska hatpöbel om vilken som är den mest vidriga sajten lär gå vidare. Bara hoppas att de tar kål på varandra i denna kamp och låter invandrare och oss andra normala människor vara ifred.


För både Avpixlat och Exponerat är uppenbarligen de fria dårskapernas nyhetsportaler.

Raffina Wall för Slutpixlat