26 dec. 2012

Inget flyt för SD här! Mest klåda på dem själva!




”Flyt på och häng med!? Vem fan vad det som sade det?

”Zlatan.”

”Det kunde jag ge mig fan på! Inte så lätt när någon jäkla PK aktivist varit framme och brutit av årorna!”

”Sluta gnäll Jimmie! Det kunde ha varit värre.”

”Vad menar du Erik? Vaddå värre?”

”Vi kunde ju också ha varit utan öskar också.”

”Öskar!? Här finns inget öskar!? Bara ett durkslag?”

”Öh… Är det någon skillnad då?”

”Det tror fan det!”

”Öh, du Jimmie.”

”Vad är det Johnny?”

”Vi skulle aldrig ha tagit Erik tillbaks in i stugvärmen igen.”

”Varför då!?”

”Ja nu har vi ju själve fan i båten, och du ser ju hur ”bra” det går.”

”Käft Johnny! Har man tagit fan i båten får man ro den iland också!

Med vad!? Durkslaget?

Det var då helvete också! Tänk positivt, Låtsas att Zlatan inte finns! Nu sjunger vi i stället!


Vem kan segla förutan vind,
vem kan ro utan åror,
vem kan skiljas från vännen sin
utan att fälla tårar?


Jag kan segla förutan vind,
jag kan ro utan åror,
men ej skiljas från vännen min
utan att fälla tårar.


”Nog bara du Jimmie som tror du kan segla förutan vind och ro utan åror.”

”Sade du något Erik?”

”Va, jag sa bara att det kliar över allt.”

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Förövrigt kan vi från Slutpixlat meddela att Sverigedemokraterna ser till att hålla sig med "fina" vänner som verkligen visar hur rasismens ansikte ser ut.