12 nov. 2013

Öppet krig mellan rasistsajterna!

Vi har talat om det innan och nu fått än mer bekräftelse på det!

De bägge hat- och rasistsajterna Avpixlat och Exponerat avskyr varandra som pesten!


Den av Sverigedemokraterna icke stödda hat- och rasistsajten Exponerat är nu sura över att den av Sverigedemokraterna stödda hat- och rasistsajten Avpixlat snor deras läsare uppenbarligen.


För så här skriver Exponerat om en artikel som tidigare publicerats på deras sajt.


  
”Den inskickade insändare som fanns att läsa här fram till nu, är nu bortplockad på inskickarens önskemål. Vi undrade varför, och fick följande svar:”

”Därför att Avpixlat surar över att jag skickade till er också och tog bort den från deras site. De var sega med att bekräfta att de tänkte ta in den överhuvudtaget, så när jag inte fick något svar tolkade jag det som en refusering och skickade den vidare, men då publicerade de den.


Nu hade jag mailat Tove Lifendahl igår kväll och länkat till insändaren på Avpixlat, så lite illa att länken inte fungerar längre. Därför får jag be er att ta bort den så de lägger ut den igen på Avpixlat. Vet inte vad dealen är med det, men så är det. Ni kanske vet mer än jag?


För min del blir det rent strategiskt så att Avpixlat förmodligen är den ”hatsajt” som flest personer som sitter på stängslet läser, vilka är de jag helst vill nå, i brist på att bli publicerad i MSM”.


”Det här är alltså ingenting vi kan rå över. Inskickaren vill att vi tar bort den och då gör vi det, men vi vill gärna ge förklaringen till det så inte vi står och ser dumma ut.


Detta är inte första gången vi upplever detta fenomen att insändare skickas till båda sajterna, och Avpixlat blir sura. Och anledningen är ofta densamma, Avpixlat svarar inte på inskickarens mail eller förfrågan. Så funkar sandlådan där, något vi inte hade brytt oss om.”


Säg är det inte underbart när de bägge hat- och rasistsajterna nu med full energi slänger sandkakor på varandra i rasistpöbelsandlådan.


Får vi förmoda att Exponerat också är lite sura över att de är lillebror i sandlådan och därmed inte åtnjuter SD:s stöd till skillnad från storebror Avpixlat som åtnjuter SD:s fulla förtroende i sin egenskap av den största hat- och rasistsajten i Sverige.


Fortsätt ni gärna med att bråka i sandlådan Exponerat och Avpixlat för i slutänden är ni bägge ändå vidriga hat- och rasistsajter som kommer att dra ert sista andetag ganska snart.


Tick tack, tick tack…


 

Curt Latinosson för Slutpixlat