22 jan. 2014

Från SD till ArneAnka partiet!

INSÄNDARE.

Tjabba alla coola icke rasister. Ja ni vet sådana som inte är Sverigedemokrater utan helt normala svenskar.

För jag e inte längre en sådan där Sverigedemokrat. Nä fan inte går ett ju att ständigt gå omkring och hata kreti o pleti när man själv är ett rent kreti som inte vet ett skit om pleti.


Alltså rent ärligt nu, så måste jag själv säga att jag nog har varit den mest lättlurade idioten som har gått i ett par sandaler. För jag köpte hela paketet o snacket från Sverigedemokraterna utan att blinka innan jag helt plötsligt insåg att Åkesson då ta mig fan inte är den nye messias. Han kommer ju för fan från Sölvesborg och inte Nazareth?


Och allt snack om att vi Svenskar skulle vara en unik ras med en unik kultur som måste bevaras låter mer som om vi vore någon förbannad relik på något museum. 

Å inte då fan vill jag bli någon relik som hamnar på något museum och samlar damm och barn och pensionärer kan pilla på.

Och så har de sen mage att skylla på att det är invandrarnas fel att Sverige ser ut som det gör!?


Vadå invandrarnas fel? Sverige har väl alltid sett ut som det gör. Västkusten är västkusten och Öland har väl för fan legat där det alltid gjort, om nu ingen omlokaliserat den på sista timmen, och Babben Larsson talar väl fortfarande Gotländska?


Nä inte fan ska vi skylla några invandrare på att Sverige ser ut som det gör inte!


Sen säger ju också Sverigedemokraterna att mångkultur är skadlig och vi måste enbart värna om den svenska kulturen såsom små röda stugor med vita knutar, nyckelharpa och Karl XII?


Vad fan då, jag bor ju inte ens i en röd liten stuga med vita knutar, och jag vet ju för fan inte ens vad en sådan där nyckelharpa är för något. Och har inte Karl XII varit död i några år nu?


Nä tacka vet jag morsans två med kokvrå i Bagarmossen och morfars akustiska Ibanez AE och Magnus Betnér, för han lever ju. Det kan man kalla mångkultur!


Åh… Jag höll ju på att glömma Piloten Pizzeria o Pub i Skarpnäck. Där kan vi tala om mångkultur o gott käk, om vi nu kan bortse från alla alkisarna som brukar hänga utanför då de allihop är svennar.


Så nu överger jag dårarna i Sverigedemokraterna då jag känner mig grundlurade av dem. För ärligt talat, vem fan orkar höra på en sprucken skiva som hakat upp sig och det enda man hör ur megafonen är Thoralf Alfsson sägandes, ”Jag hatar Expressen, jag hata Expressen, jag hatar Expressen, jag hatar Expr…”


Har aldrig begripit vad Thoralf Alfsson haft emot Arlanda Expressen?

 
Nä, jag har nu kommit till fullt bruk av mina sinnen och insett att Sverigedemokraterna inte är partiet för mig! Jag går nu över till Arne Anka partiet istället då jag likt Arne Anka själv är en ganska misslyckad kul-tur-arbetare som nyss fått sparken från SJ. Vilket inte var kul alls, utan en jävla o-tur.

 
Morsning korsning på er önskar Frasse i Bagarmossen